söndag

nyss hemkommen,
vart en fullspäckad dag.
jobb 07.30 - 16.00,
hem, sen direkt gå ner till athena för att möta upp lite släkt.
blev lite käk där, fira farfar osådär.
sen gick jag med sis till fräcka för att fika / prata lite.
 - okej, ska vi sluta prata problem nu?
 - aa, vi pratar om nåt annat. 
 - .......
 - ........


nu sitter jag här och tvekar,
ska jag, eller ska jag inte..
tror att jag inte ska.

tänkte försöka sova lite tidigt idag,
har dock druckit 2 koppar kaffe, så det kan bli svårt.
ser fram emot veckan,
och på tisdag är det min dag, 18! äntligen.




Du får inte vandra på min väg
utan att visa mig ditt mål,
och inte stjäla av min godhet
för att fylla upp ditt hål

och Du får inte ha mig som en dröm
när jag vill va din verklighet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback