tisdag

aha, min födelsedag idag då.
tänkte ju att det skulle kännas massa skillnad,
men nej då, inte det.

idag när jag stog inne på monki, som vanligt och bara vek lite kläder typ,
så hör jag att någon utanför börjar sjunga jättehögt,
och sen ser jag malin och carro komma in med en kladdkaka med ljus i.
jag stog helt överraskad och visste inte vad jag skulle säga.
jag började gråta som bara den, glädjetårar såklart!
fan va gulliga ni är tjejer.

sen kom sis och mötte mig,
så gick vi till paus och hon bjöd på mat :)
sen tillbaks till praktiken, så fick jag sluta vid halv 5 istället för 6.
så följde med malin, emma, heidi och linnea och fika.
och sen gick jag hem.

nu sitter jag här och funderar på vart jag ska göra av resten av kvällen,
kanske blir det en promenad med sahris, eller så blir det lite film.
får väl se vad som händer.
och imorgon kommer släkten för att fira mig, mucho trevligt!

byebye

Kommentarer
Postat av: caroline

hoppas du fick en fin dag älskling <3

2008-10-21 @ 20:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback