torsdag

idag var det tänkt att jag skulle börja med mitt nya liv.
blev ingen större skillnad, var på samma tråkiga humör idag.
jag vill va mig själv igen!
jävla skit.

det kan vara så att jag är less på att jag mår bra.
jag hade vant mig vid att ha det jävligt i månader,
och nu har det inte hänt något på länge.
jag tror jag har glömt hur det är att må bra.
förhoppningsvis vänjer jag mig vid det också snart,
om det inte tänker hända något mer som vänder mitt liv uppochner.
så det är kanske det som är problemet,
dethär är nytt för mig.
en kommentar från johanna fick mig att tänka om lite,
vart tog egentligen "if you love life, show it" vägen?
det försvann väl tillsammans med allt annat i slutet av mars,
men kanske är dags att plocka tillbaka det som faktiskt är möjligt att ta tillbaks.
livet går vidare, hur orättvist det än är.



luuuugn helg väntar,
chill imorn, sis kommer kanske hit och gör mig sällskap,
hoppas på det!
lördagen blir lika lugn, och på söndag blire jobb.
jag laddar inför nästa helg, för då blir det hårt!

byeeeeeee

And I've forgotten what it's like,
and how it feels to be alive

Kommentarer
Postat av: Sara

Japp scarl[email protected]

2008-10-16 @ 22:55:30
URL: http://xtrasaravaganza.blogg.se/
Postat av: malin

And i love you (L) more than u know

2008-10-16 @ 23:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback