torsdag

sitter på samhällslektion utan lärare,
ni kan ju gissa hur mycket det blir gjort.
johanna sitter och flätar ranjas hår,
sebbe kollar klipp på youtube,
elin + 2 killar som jag inte vet vad dom heter sitter vid varsin dator och spelar,
hamza lyssnar på musik, jag sitter här med min kaffe och läser lite bloggar.
och sen är vi inte fler,
inte ens halva klassen är här idag tror ja.
efter skolan ska jag vänta på carro tills hon slutar,
sen ska vi till stan och jag tänkte köpa mig nåt att ha på mig i helgen.
klockan 4 har vi möte med anna,
länge sen nu, så det ska bli trevligt.. typ.
svårt att beskriva domdär mötena.
sen blir det nog kanske lite stan igen,
och sen ska jag sola!
är helt jätteblek nu, inte solat på typ 1 månad.

blev promenad med sahra i tisdags, som jag trodde.
fick mycket trevligt sällskap på vägen också.

igår kom lite släkt,
av mammi fick jag en ansiktsbehandling, glad jag blev!
sen var det typ det vanliga, pengar oså.

imorgon är det fredag,
då blir det öööööööös!
vad jag längtar.

nu ska jag se till att få lite gjort,
kissssi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback