måndag

suttit och tänkt på vad jag ska skriva, och tänkte börja med helgen..
men, nu minns jag inte vad jag gjorde i fredags!
någon, vad gjorde jag i fredags?

i lördags allafall,
så var vi hos malin först och firade den snuttan,
vi åt tacos, körde spel, och kollade på malin när hon öppnade sina paket.
sen bestämde jag mig för att åka till lindö.
så jag började traska mot spårvagnen,
och när jag var påväg där ser jag den komma.
tänkte att jag var körd och var påväg att vända,
men började springa istället.
helt chockad över att jag hann,
lite smått onykter sådär och löpte typ 100 meter i mina klackisar.
hade jättetur, det var nåt fel på kortgrejen eller nåt.
gick av i stan sen iaf,
och sen hitta jag sebbe, adam och co vid busshållplatsen,
så då fick jag sällskap till lindö där jag skulle träffa sara.
skitkul att se dig igen!
fest alltså, hos.. matilda (?),
det hände väl både det ena och det andra,
men en riktigt lyckad kväll var det ändå :)

igår tog jag det lugnt ,
var en bra söndag faktiskt.
bara myste i soffan hela dagen,
orkade ta mig ner och sola också.
sen letade jag fram 2 ramar,
hade fixat lite bilder på andrea som jag skulle göra lite fint med tänkte jag.
så sysslade väl med det i typ en halvtimme,
sen var det dags att sova :)

praktik idag igen,
tiden gick fort idag.
hade nåt att göra hela tiden , så de va kul.
köpte ett hårband som kom in idag också,
skulle egentligen spara pengarna,
men dom var så mysiga och snygga, och 40 kr, vad gör det? :)

och nu sitter jag och pratar med min kära syster på msn,
hon har det sååå bra, o sitter och pratar om alla affärer som finns där nere,
tydligen helt sjuuukt! äsch, jag drar snart jag också :)

förresten, jag måste bestämma mig om jag ska vara där 1 eller 2 veckor.
vad skulle ni gjort?
Abu Dhabi - helt sjukt cool stad!, döfina stränder, 25-30 grader, massamassamassa shopping.
vi åker vid jul,
är jag borta i en vecka så är jag hemma till nyår, och jag gillar nyår!
eller vara borta i 2 veckor och missa nyår?
sjukt svårt ;o

nu ska jag käka lite,
puss,

Kommentarer
Postat av: Anonym

fredags - fille

2008-09-01 @ 20:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback