onsdag

fyfan vilken lång dag,
8.00 - 15.30, äre inte skitlångt?
är jämt dötrött när ja kommer hem på onsdagar.
bestämde mig allafall för att gå på stan me carro efter skolan,
hon köpte sig ett par skor, och med mig som smakråd kan det ju inte bli annat än bra! ;)
kom hem, kollade på idol.
är alltid helt tagen efter det programmet,
tjuter sönder bara för att alla på tvn gör det.
så mycket känslor i idol!
jag skulle också vilja kunna sjunga, verkligen.
och killar som kan sjunga, uuuh jag ryser!

har inte hunnit med något mer idag,
klockan är halv 10 och jag tänker faktiskt gå och lägga mig.
då kanske jag är lite piggare imorn.
bye!

Kommentarer
Postat av: ssarra

hörrö du på onsdag får vi visa vilka fotbollsåroffs vi är :D men det värsta är att vi har praktik på onsdag, becca o jag börjar 10, men det där var ju 8 så vi kanske hinner dit innan :P måste man anmäla sig någon stans eller?:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback