onsdag

jättelång dag,
skola 8.00 - 15.30,
åkte til monki, sen hem och sov.
vaknade av att mamsen smög på mig,
det var dags att äta.
sen har jag sett på lite idol, har städat lite,
och nu ska jag strax gå och lägga mig.


jag känner mig lika tom på ord idag, som igår.
konstig, jobbig känsla.
känns dåligt, känns inte okej.
det ska inte få hända!
vi har inte bett om dethär,
hur, varför?
jag ska nog köpa mig en dagbok,
så har jag nånstans att skriva av mig ordentligt.

från malin;
"ingen är så pass rik att den har råd att förlora en vän"

.. och när allt annat slutar spela roll,
det enda man koncentrerar sig på är att försöka överleva

Kommentarer
Postat av: Anonym

de där sista raderna gjorde ont att läsa. varför ska de vaså hemskt. varförvarförvaröfr... love you bejbi

Postat av: ssarra

måååste sees snart pluttt :D har du fått extra-jobb på monki också eller? :D

2008-09-18 @ 15:55:07
URL: http://sssara.devote.se
Postat av: ssarra

hehe nae okej, nae tänkte bara för du skrev att du hade vart i skolan och sen åkte till monki då tänkte jag om du skulle jobba där :D



i helgen, jadu, imorgon vet jag inte, på lördag blir det match och sen vet jag inte heller, du då? :)

2008-09-18 @ 19:19:36
URL: http://sssara.devote.se
Postat av: ssarra

hehe yes.

aa okej men du vi måste i alla fall ses snart, och inte bara säga det utan göra det också :)

2008-09-18 @ 19:49:51
URL: http://sssara.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback