onsdag

jag är sjuk! jättesjuk.
nu har jag legat hemma i 2 dagar,
och jag är riktigt trött på't.
vill bara bli frisk så jag kan gå till skolan igen,
träffa folk och prata ut lite.
dethär är hemskt!
har ont i hela kroppen,
och varje gång jag ställer mig upp känns de som huvet ska sprängas.
kan inte äta heller,
mat är typ sjukt äckligt just nu.
jag kan inte prata för jag låter så jävla mesig,
skulle vilja att min röst kom tillbaks.
så är jag trött, och rastlös.
+ feber på det! jag bara älskar det, känns så underbart. :)
ringde sofie förut,
och den lille stackaren låg hemma och va sjuk hon också.
vi tycker synd om oss själva!
nu har jag nog klagat färdigt :)

nu sitter jag och gråter till en film, "Jersey girl",
sjukt sorglig.
när den är slut ska jag sova och bli frisk.

imorn äre torsdag, snart helg asså.
ska ta det lugnt i helgen, möjligtvis jobba på söndag om jag är frisk.
carro och jag har en deal,
att fram tills min födelsedag ska vi bara ha sup-fria helger.
inget festande, och OM vi går på fest, så gör vi det nyktert!
får väl se hur länge vi lyckas hålla det,
men borde väl inte va så svårt,
vi kom fram till att det finns ju så mycket annat man kan göra.
ja det kommer gå bra!

dags att resa sig från datorn,
krypa ner i sängen och kolla klart på filmen.
gonatt.


Kommentarer
Postat av: malin

hon ska ju supa redan imorn så kommer väl inte gå så bra att hålla :)

2008-09-04 @ 11:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback