söndag

dålig på att uppdatera,
har haft ganska mycket annat i huvet nu..
helgen har varit jättelugn,
hur skönt som helst.
i fredags blev det en fika med malin och johanna,
mys!
igår blev det fika igen,
denna gång bara med johanna.
sen gick vi hem till mig,
tveka lite om vi skulle åka till lindö eller inte,
men kom fram till att det inte var någon idé.
vi gick ut på en promenad runt stan,
sen gick vi hem och sov.

idag har jag bara varit hemma och firat mami som fyller imorn,
sen varit och handlat , typ.
andrea blir 17 på tisdag också!
det ska firas.

nu äre så att jag funderar på att byta till devote.se,
någon som har några invändningar så säg det,
annars byter jag nog ;d

förövrigt så älskar jag hösten just nu!
höstmodet är hur snyggt som helst,
och att bara burra ner sig i en tjock jacka med en mysig luva,
det är sjukt härligt!
eller att sitta hemma med trevligt sällskap,
en bra film, en filt och en kopp te.

nu ska jag krypa ner i sängen och läsa ut boken jag börjat på, :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback