söndag

värst vad alla ska va sura och dryga idag,
bakis allihop?
själv mår jag bra, en aning trött kanske.
ännu en skön helg!
i fredags åkte jag hem till sofie,
vi spela spel typ hela kvällen, haha.

igår fick jag ta mig upp rätt tidigt, runt 11 sådär,
för att ta bussen hem.
13.00 började dansen igen,
denna gång var vi bara typ 8 pers i våran grupp, skönt!
men ska antagligen komma ett par stycken från mellangruppen,
hoppas på att carolinen får hoppa upp ett steg! :)
sen blev det att skynda sig hem,
duscha och fixa iordning sig lite,
för att sen gå ut på gården till alla andra.
blev grillning, lekar, och dricka för vissa.
gick sen och fika med adam och johanna,
och sen gick jag hem igen..
riktigt trevlig kväll må jag säga!
 
idag har vi legat ute hela dagen,
med filtar och kaffe,
och en ragnar som hoppat på oss och juckat loss. jättemysigt.

veckorna bara springer iväg, känns som det va måndag alldeles nyss.
monki imorn, tandläkarn också, och så dans igen :)

nu ska jag poppa mig lite popcorn och släppa en film,
puss!

Kommentarer
Postat av: syster

skriv nåt om mej då :) typ att du saknar mej :D

2008-09-22 @ 19:50:33
Postat av: Becca

mm dom är supersnygga :D undra vad de kostar?har du rabatt eller så? det får du va :)

Postat av: Becca

Jaha jo men det tror jag! under tiden du är där dom dagarna så får du dt :) de får alla typ. Men jag har ju alltid eller aao eftersom jag jobbar där :) 30 % dösoft! :D de har fått så snygga saker nu!

2008-09-23 @ 22:35:33
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback