söndag

idag är humöret på topp,
vet inte va anledningen är men har varit en bra dag iallafall.
helgen har väl varit både bra och dålig,
fredagen var.. först bra, sen bara konstig.
och igår var.. segt, typ.
idag gick jag upp 06.00 för att åka till jobbet 07.10,
tog emot en aning att gå upp.
kom hem ca 16.40 sådär nångång,
käkade och sen satte mig här...
och nu är klockan redan halv 7 ;o
nu packar jag, och städar lite.
ska till mami i några dagar har jag bestämt, :)

nu börjar jag bli frisk i varje fall!
är bara lite hes och lite hostig, men det går över.
så imorn äre praktik som gäller.

om jag ändå kunde få ha dethär humöret jämt..
men, berg&dalbanan som sagt,
snart är det säkert dåligt igen.




You weren't there, You never were
You want it all but that's not fair
I gave you life, I gave my all
You weren't there, you let me fall

So so what?
I'm still a rock star
I got my rock moves
And i don't need you
And guess what
I'm having more fun
And now that we're done
I'm gonna show you tonight
I'm alright, I'm just fine
And you're a tool
So so what?
I am a rockstar
I got my rock moves
And i don't want you tonight





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback