tisdag

till att börja med,
grattis på födelsedagen Andrea! ♥

vilken jävla dag,
vill skriva av mig massor men vet inte vart jag ska börja..
ska nog inte skriva här ens.

kan säga DDD-dag, andrea's födelsedag, nervositet, rädsla.
har varit rörd, glad, olycklig, lycklig, ledsen, och bara helt tom.
nu känner jag bara att det har blivit för mycket,
på tok för mycket känslor för min hjärna och min kropp att ta in idag.
måste nog ta lite i taget, kommer förhoppningsvis kännas lite bättre imorn.

har iallafall varit ute på en promenad med sahra,
vilket gjorde mig på mycket bättre humör!
kom hem och mitt humör sjönk ganska snabbt.
just nu känner jag mig som sagt bara helt tom,
kan nog inte ens tänka.
så jag slutar skriva!






Kommentarer
Postat av: ssarra

hörrö du, jag skippar nog fussbollen imorgon :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback