tisdag

deppdag.
vaknade av ett sms från malin imorse,
"sex månader idag".
så 6 månader, ett halvår.
jaha.. känns oviktigt,
tiden känns helt oviktig.
vi mår väl inte bättre av att räkna månader, eller år?
snarare sämre isåfall. och ändå gör vi det.
svårt att låta bli när vi vet,
att det är den 23e.
idag kom en sekund av de väldigt få gånger jag verkligen förstod.
' hon är verkligen död. jag kommer aldrig mer få se henne.'
men det försvann lika snabbt igen,
hur många gånger jag än försökt förstå,
försökt banka in det i huvet på mig själv, så är det omöjligt.


och NU till lite positivt;
snart är det torsdag och löning,
som jag har längtat.
och snart är det fredag!
då kommer min älskade syster hem,
efter en hel jävla månad!
jag håller på att saknar ihjäl mig,
åk aldrig mer iväg, för jag behöver dig här ♥

nu ska jag sova,
natti



Kommentarer
Postat av: sis

haha skrev du bara för att ja sa ;) saknar dej också! hade vart hundra miljoner ggr bättre om vi båda hade åkt!

2008-09-25 @ 20:39:18
Postat av: j

haha nej inte bara därför pucko, jag tänkte ju massa på att du snart skulle komma hem ! :D

2008-09-26 @ 12:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback