onsdag

Inatt satt min knäskål på sidan av benet, alltså typ 6-7 centimeter fel. Hur skönt? Spenderat ett antal timmar på akuten, och i 3 månader måste jag ta det lugnt. Jag får inte springa, och inte dansa, vilket innebär att jag inte kan va med på dansuppvisningen. Och för att det ska bli bättre måste jag gå på sjukgymnastik. Jag tycker ärligt talat synd om mig själv. Men jag har alltid undrat hur det ser ut i en ambulans.. nu vet jag.


Så om alla nu skriver varsin medlidande-kommentar kan jag tänka mig att det känns lite bättre.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker synd om dig gumman <3 huhu nu har du fått ditt medlidande ,

2009-04-29 @ 22:02:17
Postat av: karlsson

Gumman? nej.. :( stackare..hur lyckades du att få knäskålen dit?

Postat av: Anonym

usch låter riktigt hemskt! & att du inte kan följa med oss idag :(

2009-04-30 @ 14:02:54
URL: http://heiiiidi.blogg.se/
Postat av: sanna

stackare :(<3

2009-04-30 @ 16:18:26
URL: http://sannanannskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback