Onsdag/Torsdag

Jahaaa, vad ska jag skriva här då.. Jag har nästan glömt hur man gör, vet inte vad jag brukar skriva om. Hur kul kan det egentligen vara att sitta och läsa om vad någon gör om dagarna? Helt otroligt att jag ens har besökare.
Hur som helst, jag har väl festat lite och myst lite och lite sisådär. I måndags åkte vi till Henkes land, jag Malin och Carro. Det tog oss 2 timmar att hitta dit, när det egentligen ska ta typ 40 min. Vi höll på att bli galna allihop, nästan så jag bara ville vända och åka hem ett tag. Men väl framme var det helnice! Bastu, bad för vissa, dans, singstar, studsmatta, grillning.. hur mysigt som helst.

Igår och idag har jag jobbat.. och roligare än så har mitt lov inte blivit än så länge. Inga planer har jag heller resten av veckan. Kanske plugga lite, annars bara ligge ute i solen om det är fint väder. MM, jag ska ta det lugnt och bara andas lite.

Just ja, Linn har tagit körkort! Grattis baby!


Nu ska jag sova, och det ska bli så jävla skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback