tisdag

Jag sitter och drömmer mig bort till nästa fredag. Det är löning. Jag ska köpa skor, 2 par.. minst. Och sen ska jag ut, jag tror att jag inte varit ute på flera veckor, och jag har inte saknat det minsta lilla. Men nästa helg så ska jag, och det ser jag fram emot. Jag vill ha en ordentlig förfest med brudarna och sen gå till både otten och hugo. Mm, så får det bli. Och då ska jag ha nya kläder på mig.




Nu är det dags att deklarera också, hur gör man? Vad är det ens? Tror jag måste fråga papi om lite hjälp.
Och så har jag fått reda på att mamsen läser min blogg, hon tycker jag skriver om alkohol i varje inlägg, och kanske har hon rätt. Jag hade tänkt att bara ta det lugnt hela lovet, men istället blev det en hel del festande. Dessutom har jag ju blivit lite nyttig av mig, men vad hjälper det efter några öl? Om jag ska komma i form måste jag verkligen trappa ner lite. Och när lön kommer ska jag köpa mig ett gymkort.. om det blir pengar över. Annars får jag väl ta tag i detdär springandet igen. 

Skola imorn, nästan så jag faktiskt ser fram emot det lite. Det är bara detdär med att ta sig upp på morgonen som känns tungt, men jag ska fixa det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback