torsdag

Veckan har gått fort. Imorgon är det redan fredag.
Igår fikade jag med Sahra, sis kom förbi ett tag också. Och idag träffade jag Sahra igen en stund på stan, hon skulle äta. Och sen mötte vi upp Linen, sen gick Sahra, och sen åkte jag och Linen till maxi och mötte upp Malin och Sanna. Nu har jag precis kommit ut ur duschen och slängt på mig mjukiskläderna. Så skönt.  

Jag har inte deklarerat än. Måste göra det. Och jag är jättesugen på kaffe, fick bara en liten skvätt imorse sen inget mer på hela dagen. Men jag vet, att om jag gör kaffe nu finns det inte en chans att jag kommer kunna somna ikväll, och det måste jag för imorgon 8.20 ska jag va i skolan och göra prov. Så nu måste jag plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback