torsdag

Jag älskar våren. Jag blir så jävla lycklig av solskenet och den varma luften, och jag bara längtar tills man kan gå runt i shorts och linne, eller en snygg klänning. Ge mig!


Idag har jag varit duktig, jag har pluggat massor och städat massor. Nu är det fint i mitt rum igen. Det håller väl kanske högst en vecka innan det ligger fullt med kläder överallt igen. Målat naglarna har jag gjort också, svarta som vanligt.. måste köpa lite nya, det börjar bli ganska tråkigt med svart jämt. Samma sak med kläder, varje gång jag försöker hitta något som är lite vårigt att ha på mig slutar det med något svart ändå. Inte okej.


Idag fyller Fellan 18 år, och på lördag ska det firas. Det ser jag fram emot!
Imorgon ska jag ta det lugnt, kanske ge mig ner på stan för att leta lite kläder, och kvällen ska jag spendera hemma hos mamma. Har kompledigt på morgonen så vi börjar inte förren 10.30. Skööönt!
Sov dags, natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback