Måndag

Jag har inte haft en lugn stund idag, har tagit hand om bäbis hela dagen. Inte visste jag att det kunde va så jobbigt att ha hund. Han är galen.

Helgen var bra, ångesten från i lördags har gått över. Det var kul, men alltid är det nåt som inte är lika kul. Jaja, jag bryr mig inte! Sahra var hemma över helgen också, hann bara träffa henne ca 5 min i lördags, och en kvart igår. Blir mer snart hoppas jag.

Nu försöker jag ta reda på när jag börjar skolan, verkar som att ingen i min klass har nån koll. Varför har inte vi fått någon information? Dåligt tycker jag. Vissa säger att vi börjar 1 imorn, och andra att vi börjar 8 på onsdag. Jag tycker det ska bli skönt att komma tillbaka, jag är pepp på att plugga! Utan ironi. Det ska bli kul.

Bilder från lördagen kommer snart, har bara några få på min kamera, så väntar på att få fler. Nu ska jag leta fram nåt o äta i kylskåpet, sen ska jag bänka mig framför tvn resten av kvällen. Bye.

Kommentarer
Postat av: sassie

SNYGG DESIGN


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback