Onsdag

Hemma från stan. Vi som tänkte snooza i typ 10 min, snooza liiiite för länge och åt frukost liiiiite för lång tid. Så vi fick stressa ner till stan sen, hann bara va där i typ 45 min, innan vi var tvugna att stressa hem igen. Vi köpte papper, lite paljetter och sisådär. Vågar inte riktigt lita på mina kontakter som jag prata om, så vi ska göra oss våra egna masker. Det blir säkert bra!

Nu ligger bäbis och sover i soffan, jag ska försöka hinna städa mitt rum lite innan han vaknar och måste gå ut.

Förresten, jag har haft sjuuuuk träningsvärk i benen och magen i flera dagar nu, efter att jag hade haft mina klackskor för första gången på länge. Jag hade glömt vilken smärta det egentligen är, INTE skönt! Men värt. Nu har det gått över, men kan nog förvänta mig mer imorn för ikväll åker dom på igen.

Just nu:

Han ligger och skäller och sprattlar med benen, undra vad han drömmer.


Lite bilder från brännbollen i lördags:


Dover var nog den som va mest solbränd. Och minst full sen på kvällen. Ha. Inte.



Detta skulle vara en "före"-bild på olsson, undrar hur "efter"-bilderna ser ut.



Johan. Bra kille. Bra vän. Puss



Chill i solen.






Stek.



Typ, "pappa släpp, jag vill hålla honom".



Läckert, Tobbe!



Och ja, jag var med och spelade fast jag egentligen inte fick. Självklart tog jag lyra.






That´s it, nu ska jag skicka lite bra musik till Johanna som vi kan tagga till ikväll! Sen ska jag städa.
Tja.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tja. sn yggg !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback