söndag

Okej, nej. Inte blogg-nörd.

Onsdagen var bra, kul kväll! Jag och Johanna gjorde våra egna masker, blev asbra. Jag tappa dock bort min under kvällen, det är säkert någon som tagit den och satt upp den på väggen.

I torsdags blev det en kort sväng på stan på kvällen, jag och Johanna var på skandiateatern och kollade på Johan och hans band som hade spelning där. Duuuuktig kille. Sen gick jag hem, tidigt.

I fredags var det skola, och sen ... hjärnsläpp, minns verkligen inte. Johanna kom på kvällen sen allafall, så gjorde vi oss iordning för att ställa oss i den milslånga kön till otten. Regn, trångt, blött. Det var jobbigt. Väl där inne hade vi kul, fram tills klockan blev 2 och jag fick så ont i min mage att jag var tvungen att gå hem. Patrik kom och hämta oss, tack!

Igår var jag hemma heeeela dagen, och jävlar va skönt det va.

Idag gick jag upp klockan 6 för att åka till jobbet. Riktigt tung dag, mycket att göra, alla var trötta och det var kallare än vanligt. Sen fick jag ett samtal från sis som gjorde hela min dag, och nu är jag så jävla glad!


Jag klickade runt lite på H&Ms hemsida igår, och såg en skinnjacka jag bara inte kunde låta bli att beställa. Jag blev dyngkär. Den ser dock väldigt kort ut, och om den är FÖR kort skickar jag tillbaka den. Håller tummarna för att jag inte ska behöva göra det. Kom nu!


Dags att sova, upp tidigt imorn och ta hand om bäbis. Sen ska jag träffa Sahra.
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback