Tisdag

Igår kväll åkte jag hem till Johanna S och myste på kvällen, såg på film och snacka om sommarlovet. Har Inte träffat henne nånting på hela sommaren, så det va trevligt! Och idag gick vi upp vid 10 för att göra oss iordning och gå till skolan. Fick ont i magen när vi var påväg dit, blandade känslor. Jag ska göra så bra ifrån mig som möjligt nu, så jag kan vara nöjd med mig själv sen. Pepp, nu jävlar!


Mamma och pappa, LÄS EJ!

Jag gjorde precis något jag inte får göra, jag klickade hem ett par skor till. Jag är medveten om att jag har tillräckligt många redan, men man kan aldrig få för mycket! Jag älskar valmöjligheterna när man ska välja ut några som passar till klänningen/shortsen/kjolen you name it, vad man än ska ha på sig så hittar man ett par skor som blir perfekta, om man har många att välja mellan. Pappa säger att jag är en skofetischist, och jag är benägen att hålla med honom. Men vi kom fram till att det är bättre än att vara vapenfetischist.


Imorgon är det onsdag, alltså ONZDà. Det blir nog fett, får antagligen besök från jönköping också. Jag har dock ingen mask än, men det löser sig nog endå. Kontakter, nivet. ;)

Ikväll är det tänkt att jag ska träffa Johanna K, my bff. He. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men något blir det nog. Vill inte va ute dock, jag höll på att blåsa omkull när jag gick hem från skolan. Just det, GICK hem från skolan. Hur duktig är jag inte? Nu har jag fått min motion för de 3 månader jag missat. Nästan.

BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback