torsdag

OH NO, min lillasysters tonårshumör börjar krypa fram, sakta men säkert. Jäklar va hon ryter i när man ber henne hjälpa till. T ex om man frågar om hon kan ställa in sina saker i diskmaskinen när hon har ätit, istället för att bara göra det skriker hon: "JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, jag skaaaaaaaaa!" Jag var nog ungefär likadan, men jag hoppas hennes går över väldigt fort för hon går mig på nerverna. Otrevliga lilla skitunge. När hon inte är arg är hon dock väldigt rar, och då kan vi ha riktigt kul tillsammans för hon har lika störd humor som alla andra i familjen. Om inte värre. Ae, puss på henne. Bra tjej. Sluta va så sur! ♥

Och då var det färdigjobbat för i sommar. Kommer ju jobba lite extra sen, men när skolan drar igång måste jag fokusera på det, och bara det. En jävla massa plugg blir det.  

Jag var ledig i tisdags och igår, och istället för att sova bort hela dagarna så har jag städat, tvättat, varit hos läkarn och gjort lite sådär nödvändiga saker. Måste vända tillbaka dygnet nu, det kommer bli svårt. Ser inte fram emot att börja gå upp halv 7 om mornarna igen.

Igår kom skatteåterbäringen, äntligen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SÅ skönt kändes det, så att jag verkligen var tvungen att överdriva med utropstecken.  Jag och Johanna K möttes på stan och shoppade lite, käka sallad på fräcka, sen gick vi hem till henne och chilla lite. Typ. Och när vi hade chillat klart åkte vi och hyrde film, sen traska vi hem till mig och kolla på den. Förtrollad, den var typ okej. Inte asbra men man blev lixom glad av den. Kan ge den 3,5 toasters, blir lagom. Vi vaknade vid 11 idag, eller Johanna vakna då och väckte mig. Piggisen skulle ut och springa, jag hade säkert följt med om jag inte va handikappad.... ;)

Just ja, JAG FÅR ANVÄNDA KLACKISAR IGEN! Fett! Läkarn sa dock att det kunde ta upp till ett år innan smärtan försvinner, men det spelar ingen roll för jag har vant mig. Så länge knät är stabilt och jag slipper oroa mig för att det ska ploppa igen så är jag nöjd. Japp.

Snart är det lördag, och då ska vi lira brännboll och sen gå ut o käka med worket. Vi ska träffas för att spela brännboll klockan 12. Alltså kommer vi börja dricka redan då.. Vi får väl försöka hålla oss på samma stadie hela dagen, typ salongsberusade. Det tråkiga är ju då att jag inte kan springa. Vi handikappade, jag och sofia, kan bara sitta och kolla på, och då kommer jag väl antagligen dricka lite mer än dom som spelar. Eller så får jag ta med mig vatten, och dricka det istället. Eller, så får jag slå åt alla i mitt lag och dom får springa, då vinner vi ju lätt. Så får det nog bli. Och när vi käkar ska jag ha på mig mina nyshoppade kläder, och mina oanvända klackar som står och väntar på mig i garderoben! Sen blir det utgång såklart. Förresten, på tal om skor. Jag lägger alltid mina skokartonger ovanpå garderoben, för jag vill spara dom. Och det är någon som går och snor dom hela tiden, jag chansar på att det är min lillasyster. Nu har jag bara 4 kvar, jag bara ser hur dom försvinner. Inte okej, måste ta ett snack med henne. Vad ska hon med mina skokartonger till lixom?


Oj, va långt det blev. Förlåt för det.
Nu måste jag sova, ska upp tidigt imorn för jag måste gå ut med bäbis. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback