-

Ni som brukar tycka min blogg är rolig, nu kommer ni bli besvikna.

Det vär länge sen jag la ner såhär mycket tid på att bara tänka. När jag är lite depp gör jag det alltid värre. Jag sätter på låtar som påminner mig om dåliga saker, jag sitter och kollar på bilder jag blir ledsen av, och jag tänker. Jag tänker som fan, tills jag blir jätteledsen. Det är en bra metod tycker jag, för det är skönt att släppa ut allt, och då brukar jag må bättre dagen efter. Men nu vill jag bara spy.




Världens finaste tjej, som inte finns med oss längre. Jag börjar tappa minnen, kan inte komma på lika mycket saker vi gjort tillsammans som jag kunde förut. Men jag kan fortfarande höra ditt skratt i mitt huvud.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lilla fina andrea.. vad jag saknar henne.

2009-12-07 @ 17:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback