fredag

Jag har precis varit ute och lekt med vovven i snön hur länge som helst, jag gick in när jag inte längre hade någon känsel i fingrarna. Jag har tänkt på en sak, jag pratar alltid med honom när vi är ute och går, högt. Typ när han småspringer mot gräsmattan för det är lite brådis kan jag säga "Är du skitnödig?", eller när han går runt och droppar bajskorvar på flera olika ställen typ "Men förfan Zacke, du kan väl skita på ett ställe så jag slipper rensa upp hela gräsmattan efter dig?". Jag hoppas ingen hör mig.

Ikväll blir det chill med lillasyster framför någon bra film.

Och jag och Johanna har faktiskt planer på nyår nu! Det ser ljust ut.

Nu ska jag och sis gå ner och handla lite gott inför kvällen. Puss tja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback