måndag

Jag har spenderat hela min helg tillsammans med Madde. I fredags var vi hemma hos henne och kolla på idol, och jag tjöt, som vanligt. Dock så lackade jag på Eriks brud när hon stog på scen i 2 timmar, okej att hon kunde gått upp och pusspuss gulligull sådär, men sen kunde hon gått ner direkt. Jag ville slå henne. Som att det var hon som precis vunnit idol.... Jävla brud.

I lördags var vi också hemma hos Madde, förfestade och sen gick vi ut. Riktigt kul kväll! Kul tjej.

Igår var jag bakfull, och idag har varit en bra dag. Det gick bra på praktiken.

Jag har massa nyårslöften, men dom tänker jag faktiskt hålla för mig själv. Jag ser fram emot ett nytt år. Studenten också! Helt asbra.

Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback