onsdag

Idag har vi stressat på stan och köpt allt vi behöver tills imorn. Och vi har kollat på Erik och Calle som sjöng på stan idag. Jag kände mig som en liten fjortis när jag stod där och blev helt nervös av att kolla på. Jag övervägde starkt att gå och köpa en skiva bara för att få en autograf och få prata lite, men jag gjorde det inte. Vi stod kvar som 2 töntar, (jag var mest töntig) och kollade enda tills dom gick därifrån. Jag fick ögonkontakt med Calle på väldigt nära håll, och han kolla mig rakt in i ögonen jättelänge, så länge att jag blev skitnervös och var tvungen att kolla bort. Så nu har jag en liten crush i honom istället för Erik, bara för jag gillade hans blick. ÅÅÅÅh. Jag är så jävla töntig. Nog om det, nu ska jag skärpa till mig.

Nu sitter jag hemma hos Johanna, som vanligt, och hon håller på och styr med sin klänning hon ska sy tills imorn. Jag kan softa för jag har bara en kjol jag ska sy om lite.
Imorgon ska jag kanske jobba, första gången, och jag kommer va så jävla nervös. Jag hoppas verkligen att det kommer gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback