onsdag

Vad FAN händer på nyår? Det enda som är bestämt är att jag ska va med Johanna, såklart. Men vi har ingen aning om vad vi ska göra, med vilka, och vart. Inte en jävla aning. Och vart ska man hitta sin nyårsklänning? Jag har suttit och kollat igenom alla hemsidor som finns, för om man inte beställer en kan man ju räkna med att minst 2 pers på festen har en som är likadan. Men jag hittar ingen, och dom jag hittat är svindyra. Jag tänker ju inte lägga 2000 spänn på en klänning jag antagligen bara kommer använda en gång. Inte ens jag är så dum, inte med min budget.

Imorgon har vi avslutning, och sen har vi lov. Skönt och tråkigt. Jag kommer säkert sova bort mina dagar, men det vill jag inte egentligen. Frågan är vad man ska hitta på istället. Hoppas på jobb!

Nu ska jag sova. Det blir tidigt idag. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback