söndag

Hur mycket grät ni till idol i fredags? Och hur mycket grät ni till "Jakten på lycka" som var för en stund sen? Jag är helt otroligt känslig när det gäller sånt, jag gråter jämtjämtjämt. Det behöver inte ens va sorgligt, jag gråter när folk blir glada också. Skäms nästan.

I fredags låg jag hemma i min säng med Johanna och kolla på idol. När klockan var typ 23.15 bestämde vi oss för att dra ut. Snabbaste sminkningen EVER, och sen var vi iväg. Det blev kul.

Igår blev det lugnt hela dagen, jättelugnt. Sen kom Mallan och Carro, vi prata. Det är bra att prata. Och inatt kunde jag inte sova, vakna typ 10 gånger, vilket ledde till att jag gick hem från jobbet idag för jag var helt förstörd. Inte bra, inte alls. Jag behöver pengarna. Massor.
Vi håller på att måla om mitt rum. Jag tror det blir dönice när det är klart, men just nu ser det hemskt ut. Det är vitt på 3 av väggarna och alla mina möbler står i en hög mitt i rummet. Trångt och jävligt. Ni ska få se resultatet när det är klart.

Imorgon är det praktik, och sen ska jag luncha med Sahra. Jag är alltid glad när jag har träffat henne. Hon gör mig glad.

Jag är pepp inför en ny vecka. En ny chans att ändra på det man gjorde fel veckan innan. Jag gillar söndagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback