tisdag

Jag har blivit sjuk, och jag gör allt för att bli frisk igen. Jag blir ALLTID sjuk när jag ska göra något jag ser fram emot, i detta fall nyår. Jag minns att jag var dyngsjuk när jag och Caroline skulle till stockholm och kolla in Chris Brown, det första vi gjorde när vi kom fram var att köpa ipren och näsdukar. Nu sitter jag och dricker te och käkar piller som ska vara bra mot förkylningar. Jag måste bli frisk tills på torsdag.

Imorgon ska vi ner till stan och kolla på tyger, vi funderar på att sy våra nyårsklänningar. Annars ska vi göra om något som vi redan har, det blir intressant. Helt ärligt så är jag kass på att sy, jag har inte sytt sen i högstadiet, förutom kanske sytt in några jeans o sådär. Så Johanna får hjälpa mig, mycket. Hon är grym.

Jag längtar ihjäl mig tills jag ska börja dansa igen. Vi såg på Step up igår, och jag kunde knappt sitta still. Båda satt och log till varenda dansscen, helt förtrollade. Aj löööööv it.


Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback