tisdag

Bara för att jag hade en riktigt bra dag igår, så hade jag självklart en dålig dag idag. Jag var sur redan i morse, och när jag gick till praktiken snöade det i mina ögon, och det var riktigt irriterande. Sen gick det inte lika bra idag heller. Nu är jag hungrig och trött.

Jag har blivit så jävla lat, jag har ingen energi. Jag MÅSTE verkligen börja träna, orkar knappt med nånting och det stör mig som fan. Regelbunden träning skulle göra susen, då skulle jag bli pigg och få mer energi. Jag måste.

Imorgon kommer mina kläder jag beställt, och jag beställer kläder så ofta att jag börjat byta ställen där jag hämtar ut paketen. Jag tycker nästan det är pinsamt att alltid komma ner till ica på kungsgatan, dom måste ju tro att jag är shoppingberoende eller nåt.. Vilket är helt fel såklart.

Nu kan de helst få bli lov, jag ska ta hem massamassa plugg och plugga hela lovet. Jag hatar lov, tycker det är skittråkigt. Lite mysigt med jul nu iofs, men att gå på stan och handla julklappar när lönen kommer två dagar innan julafton ser jag inte fram emot. Jag hatar att gå på stan när det är fullt, folk stannar mitt i smeten för att hälsa på varandra så man själv måste stanna också och vänta tills dom pratat klart för det inte finns nån möjlighet att ta sig förbi, vissa går jättesakta, säkert bara för att retas, och det är förjävligt långa köer i alla butiker. FYFAN. Nej, jag är inte bitter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback