lördag

Jag har varit en väldigt upptagen människa de senaste dagarna.
I onsdags mötte jag upp Elin för att traska bort mot Sahras mammas begravning. Vad ska man säga? Världen är så fruktansvärt orättvis. Finns inga ord som är tillräckliga. Det var väldigt fint, och väldigt fel på samma gång. Tur att min vän är så otroligt stark!
Efteråt gick vi hem till Sahra och bara mös, låg på hög i soffan. Sen gick vi till världens bar och tog ett glas vin, hur mysigt som helst.

I torsdags åkte vi till yxbacken med klassen, jag måste säga att jag gjorde ett ganska bra jobb för att vara första gången. Men till slut tröttnade jag på alla vurpor och gav upp. När jag kom hem hann jag bara slänga i mig lite mat innan jag skulle åka till jobbet, och jag somnade väldigt gott på natten sen.

Igår blev det är lugn fredag för första gången på länge, film, vin och spel med sis och hennes vänner.
Och nu måste jag snart duscha, för klockan 6 ska jag vara hos Sahra som bjuder på middag. Sen ska vi ut.

Nu tänkte jag köra en "dagens fråga":
Vad gör man om man är 35 och har ramlat tillbaks till puberteten?





hej nya bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback