måndag

Jag har verkligen börjat störa mig på denhär världen. Gud har jag aldrig trott på, och kommer aldrig göra det heller, inte så länge allt är så hemskt som det är. Om allt helt plötsligt skulle vända, om världen skulle bli rättvis, om folk inte längre skulle dö i cancer, om alla skulle slippa få sitt liv uppochned-vänt på grund av att man förlorat någon nära, DÅ, kanske att jag skulle börja tro på någon slags Gud. Men här går vi helt ovetande om vad som ska hända, och när något ska hända. Jag börjar bli paranoid av dethär. Jag är typ 110 % säker på att jag kommer dö i cancer eller någon annan sjukdom, det känns som att det drabbar alla just nu. Tippar på att det börjar med hudcancer och sedan sprider sig. Det lär jag väl märka.

Jag tror på änglar, eller allafall något liknande. Jag vägrar tro att man bara försvinner. Nej, jag vet att det finns något annat, men jag är inte säker på vad. Och jag vet att min vän finns där ute någonstans, en så underbar person med ett så varmt hjärta kan inte bara försvinna. Om en månad har det gått ett år, ett helt år. Jag minns allt som igår, tiden har bara sprungit iväg. Det går för fort, jag har ju fortfarande inte hunnit förstå. Jag saknar dig ♥


Jävla sjuka värld.

Kommentarer
Postat av: Malin

läste igenom inlägget igår, Jättefort hos ante. blev så ledsen så javill inte läsa det igenom igen nogrant. men fint !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback