onsdag

Idag har humöret inte varit på topp. Saknade min Sofie i skolan idag, hon låg hemma och var sjuk. Trots mitt dåliga humör så klarade jag av hela skoldagen, och sen åkte jag och hälsade på våran ängel. Höll på att frysa ihjäl där jag stog.



Imorgon ska vi till badhuset med klassen, typ gymma och bada. Det ser jag faktiskt fram emot. Sen blir det att skynda sig till Johanna och resten för att dansa, och sen vidare till hageby för att dansa ännu en gång.
Och på fredag blir det ös igen, tillsammans med Linn. Jag längtar.
Nu måste jag springa ner i tvättstugan en sista gång innan jag går och lägger mig.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: ssara

höhö aha, dom va snigga iaf :)

va händer i helgen då?

Postat av: ssara

hehe ah okej nice :D nae jag vet inte riktigt, det blir nog ganska lugnt. ska spela cup också :)



HÖRRÖH! du som är på monki ofta och så, om du ser dom där skorna jag har bloggat om, kan du smsa eller ringa till mig då? måste verkligen ha dom så fort dom kommer in :D:D::D:D:D

2009-02-06 @ 15:47:38
URL: http://sssara.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback