partyfredag!

Jag har egentligen inte tid att sitta här och skriva, så det får bli en snabbis. Det blev dans igår, sjukt kul var det. Och idag har jag haft jordens träningsvärk, så Johanna har suttit och masserat mig. Efter skolan blev det en riktigt snabb vända på stan innan vi rörde oss hemmåt. Nu sitter jag här försöker komma på vad jag ska ha på mig ikväll.. det går åt helvete. Att man måste ha "vårdad klädsel" på otten gör inte saken lättare, vafan menas med det? Jag har ingen aning om vad dom anser vara vårdat och inte.

Nu tänkte jag öppna min vinare och sen börja fixa mig, om ca 1 timme kommer Linn hit. Jag är aspepp, för ikväll ska vi göra det vi är bäst på. Och nu är det brådis, bye!


(vimmel från palace förra helgen)

Kommentarer
Postat av: ssara

JA BRA, ja alltså jag är HELT bomb säker på att jag ska ha skorna, så kommer dom in så lägg undan ett par 36:or till mig, sen får du ta o låna någons mobil och dra iväg ett sms så kommer jag och köper dom DIRR :D hhöhöhö :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback