söndag

Alla hjärtans dag igår, vilket ja inte tror någon har missat. Jag har ingen pojkvän att mysa med, men jag har mina underbara vänner så jag klarar mig utan problem. Min älskade syster kom hem med en ask chokladhjärtan till mig också, hur rar får man bli? Bästa sis.
Kvällen spenderades hemmos Sahra, där det bjöds på middag och efterätt. Sen gick vi vidare till hugo, och där träffa jag Linn som fick med mig till cromwell. Därifrån är allt lite suddigt, jag erkänner att jag var kalasfull. Men vad jag kan minnas hade jag kul, det var iallafall riktigt trevligt hemmos Sahra.

Idag har jag varit hemma, hela dagen. Bara suttit i mitt rum, framför datan, framför tvn, och legat i sängen. Jag mår som jag förtjänar, har en baksmälla jag aldrig nånsin upplevt förr.
Imorn är det ingen skola, och det känns helt skitbra. Jag ska dock jobba, men jag slipper gå upp tidigt.
Nu ska jag gå och lägga mig,
godnatt!















Kommentarer
Postat av: Alexandra

härliga bilder! ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback