söndag

Wow vilken helg. Såhär kul har jag inte haft på länge.
Fredagen började med att Linn kom hit, och vi börja dricka lite smått. Sen kom Linnea och Maria också. När det blev dags så började vi traska ner mot otten, och på vägen dit gör jag min första vurpa, som jag fortfarande inte fattar hur det gick till. Uppskrapade knän har jag iallafall efter det. Väl framme på otten hade vi skitkul, och jävlar va fräscht och snyggt det har blivit nu. På otten gjorde jag vurpa nr 2, när jag skulle gå ner för en trappa precis vid baren. Jag höll på att skämmas ihjäl. Och tro det eller ej, jag var inte jättefull. Skyller på skorna.
När jag kom hem får jag ett telefonsamtal, och kvart över 4 befinner jag mig hemma hos Sahra. Jag och Elin såg lite på film, pratade massor, och sen sov vi gott.

Igår mötte jag upp Sahra och vi gick och åt pizza och pratade om fredagens pinsamheter. Så det kan gå ibland. Sen gick vi hem till henne och bara myste, måla naglar och sov en stund, trötta som vi var. Det sista vi gjorde innan vi somna och det första vi gjorde när vi vakna var att garva. Fan va kul jag har med dig. Efter våran powernap så var det dags att börja fixa sig igen, och sen bar det av på förfest hos Ejjans bror. Där blev det ölspel, skratt och musik. Sen blev det hugo.

Skitbra helg med bästa sällskapet. Jag har så jävla bra vänner.






















Kommentarer
Postat av: linn

hahahahhaha jävlar vilka söta bilder på mig :D lyckas alltid jag..haha puss snyggo

Postat av: C Y R E U S

åå va roligt!!:D

Köppte du något?<3

2009-02-10 @ 20:24:49
URL: http://cyreus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback