tisdag

2 dagar på praktiken avklarade, nu återstår 3 i skolan. Claudia köpte semlor till allihopa, så dom åt vi på lunchen. Jag är egentligen inte mycket för semlor, bara locket som är gott, men jag åt ändå tills jag nästan spydde. Och inte nog med det, efter praktiken kommer pappa hem med pizza, och man tackar ju inte nej. Men nu är det skärpning med skräpmat, jag ska bli nyttig. Jag ska äta nyttigt och börja träna. Nu äre dans 2 ggr i veckan som gäller, och sen ska jag och Linn ut och springa flera gånger i veckan! Yes, nu kör vi.

Imorgon är det lön, men med alla mina utgifter blir det inte mycket pengar kvar denhär månaden. Jag gjorde faktiskt upp en budget för att kolla hur mycket det skulle bli över, och va blev det? 40 kr! Jag kommer va tvungen att överleva på 40 jävla kronor denhär månaden! Lycka till Josse, lycka till.

Imorgon ska jag hem till mamma och sova, umgås med mina systrar, mami, och katterna. Mys.
På fredag är det ööööös, fira Ponthus som fyllt 19. Skulle vilja köpa nåt nytt att ha på mig, nån som vet nånstans man kan få snygga kläder för 40 kr? Nej jag tänkte väl det, så jag får väl låta bli.
Hur som heeelst, sängen väntar. Kiss

Kommentarer
Postat av: Corinne

hahah, vad rolig du är josefin! :D 40kr på en hel månad, hoppas du hittar något snyggt och kan lyxa till med något riktig fin-dricka till helgen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback