tisdag

Jag har upptäckt att sova är nog det bästa jag vet, jag har så jävla svårt för att gå upp om mornarna, ligger och drar mig en timme för länge så jag jämt måste stressa och ändå kommer försent, JÄMT. Det är kanske därför jag haft så många "ful-dagar" på senaste tiden, då jag känt mig alldeles för ful för att visa mig för allmänheten och bara vill gräva ner mig i min stora halsduk. Från och med imorn ska jag gå upp när klockan ringer, så jag hinner fixa iordning mig ordentligt och kanske även hinner dricka en kopp kaffe! Ni antecknar eller?
Haft praktik idag, jag och tessan har stått och försökt komma på en ny autograf till mig, för den jag har nu har jag haft sen jag gick typ i fyran. Efteråt kom malin och sanna, och vi gick en sväng på stan. Sen ringde sis och undra om jag ville komma dit och hålla henne sällskap lite, så dit åkte jag. Blev dock en väldigt kort stund, innan jag va tvungen att åka hem för att städa och duscha. Så här sitter jag, nyduschad och har precis målat naglarna. Svarta blev dom, som vanligt. Taskig fantasi eller vad?

Veckan är ganska planerad; dansa torsdag, lördag och kanske söndag. Utgång fredag, och kanske lördag. Skulle även hinna med en fika med linn, så det får kanske bli imorn?
Vi får väl se, nu tänkte jag käka lite innan jag går och lägger mig.
Bye!


Här är en av alla saker jag köpte på weekday, jag älskar den!


Kommentarer
Postat av: ssara

ohw sjukt snyggg :D

Postat av: Anonym

snygging jag har ju den :D jag tänkte gå ner och tvätta nu, så tvättar den och ger den till dig imorgon :D PUSSSSSSS<3<3<3

2009-02-05 @ 13:09:47
Postat av: linn

snygging jag har ju den :D jag tänkte gå ner och tvätta nu, så tvättar den och ger den till dig imorgon :D PUSSSSSSS<3<3<3

2009-02-05 @ 13:10:12
URL: http://nol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback