torsdag

När ska dethär ta slut? Har varit på tok för mycket hemskheter på senaste tiden, och det värsta är att man inte kan göra något åt saken. Jag har allafall ägnat många varma tankar åt vänner som behöver dom, om det nu hjälper något..  
Är det såhär verkligheten är?


Detdär med ekonomin har löst sig iallafall litegrann, så igår köpte jag tröjan jag suktat efter sen första gången jag såg den, och jag tror de flesta vet vilken det är. Den är så fiiiiin, jag älskar den.




Imorgon ska jag ha kul, jag ska försöka släppa verkligheten för en stund och bara ösa. Ponthus ska firas, så då ska det inte va några sura miner.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: ssara

ÅÅÅÅ älskar den där tröjan den är ju så jädrans snygg :D



MÅSTE SEEEEEEEES SNART


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback