torsdag

Jag är lite dålig på att hålla mig aktiv här.
Jag jobbade i måndags och tisdags, har blivit en hel del snack om kryssningen, och oj vad jag längtar!
Klockan 6 i tisdags morse vaknade jag av att nån ringde på dörren som en idiot, jag blev livrädd, men det visade sig vara mamma som behövde låna duschen, för dom hade stängt av vattnet i hennes hus. Lite stressad jag skulle bli om jag skulle upp och duscha innan jobbet, och det helt plötsligt inte fanns nåt vatten. Jag förstår hennes panik.
Igår, lite väl sent, gick jag hem till Linn. Vi satt och bara prata i ett par timmar, sen gick vi och köpte lite godis, och sen gick hem till mig. Hon sov här, och idag har vi suttit framför tvn en stund innan hon gick hem. Blev lite prat om att kanske ta en sista minuten till Tyskland imorn, men det sket sig.


Och nu sitter jag och johanna och pratar om att vi ses allt för sällan, det är sportlov och det är ju nu vi firar 2 år.
Känns som att vi känt varandra hela livet. Så antagligen ska vi ses ikväll, gå till deli eller världens och dricka lite vin, och sen kanske otten. Det är sånt som märks, lite impuls sitter aldrig fel.

Nu ska jag ta en liten nap, och sen duscha.
Kiss!


You can't play on broken strings
You can't feel anything that your heart don't want to feel
I can't tell you something that ain't real

The truth hurts, and a lie's worse
How can I give anymore, when I love you a little less than before

It's like chasing the very last train
when we both know it's too late

Kommentarer
Postat av: ssara

JAG VEEEEEEEEEEEEET, det är helt jävla sjukt hur snygga dom är :D:D:D:D:D::D:D:D:D:D::D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback