lördag

varför går alla runt och är så jävla glada nu?
för mig känns det som det bara går utför.
jag ska fan också bli lycklig, igen. skärpning josse!

har haft en jättetrevlig kväll allafall,
hela familjen har suttit här hemmos oss och bara druckit vin,
ätit mat och pratat massor. myyyyyyyyys.
sen gick jag ner till teaterbaren en sväng, till johanna och några till.
när dom skulle vidare var jag tvungen att gå hem, för jag är pank.
men nästa helg slår vi på stort, chris brown och lite shopping i stockholm på fredag,
och utgång på lördag. jag längtar!
och igår var det fest i mem, vad det nu är, aldrig varit där förr.
men oj va kul jag hade, riktigt aslyckad kväll!
kul med privatfest för en gångs skull.

nu ska jag sova,
puss och godnatt!



I´ts your future beeing shaped right now,
by the decisions you make, and the person you choose to be.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback