tisdag

Nu är jag less på att ligga hemma, så imorn ska jag gå till skolan. Nästan så att jag börjar längta efter att plugga, och då är det nåt som är fel. Jag är sjukt rastlös, kan inte ens föreställa mig hur det kommer bli när jag tagit studenten och bara ligger hemma hela dagarna, arbetslös. Nej tack. Jag hade tänkt att jag skulle lägga upp lite bilder, både här och på bilddagboken, men just nu segar det loss så det får vänta. Istället sitter jag och kollar massa klänningar, skor, och smycken på asos, och jag vill ha allting! Om man ändå vore rik.
Idag blev jag väckt av Carro som ringde vid halv 2, och jag kan ha drömt världens tråkigaste dröm, så det var lika bra att gå upp och äta frukost. Vi var på ett majsfält och skulle leta efter massa thailändska klänningar, och den är så konstig att jag inte ens tänker skriva om den.

Nu ska jag fixa nåt o käka, måla naglarna, och plugga, så får vi hoppas att datorn mår lite bättre när jag kommer tillbaka.
Kiss.

Kommentarer
Postat av: ssara

aha okej, ja fy fan jag kan verkligen tänka mig det :O han är ju så sjukt jävla bra ju!



aaa håller med, det finns sjuuuuuuuuukt mycket man vill ha just nu :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback