tisdag

då gör vi ett nytt försök då..

nu är jag hemma,
vilket jag tror att alla redan har förstått.
flygresan var hemsk.
när vi kommer fram till flyplatsen i abu dhabi,
är det första vi får reda på att vårat flyg är försenat 2,5 timmar. jag ville bara hem och höll nästan på att börja tjuta när jag fick höra det, men vad kan man göra. så där sitter vi i någon slags lounge och väntar på att timmarna ska gå,
och under tiden när en servitris ska plocka bort från vårat bord, råkar hon spilla ut ett glas med vatten på hela min plats, där jag hade väska, jacka, skor osv. dessutom trodde hon att ingen av oss såg, så hon bara sket i det och sprang därifrån. jag blev ju inte direkt gladare med vatten i hela väskan. sen går planet, och jag lyckas sova nästan halva vägen, tack och lov för det. när vi kommer fram till frankfurt ska vi sitta och vänta i typ 5 timmar till för att vårat plan blivit ombokat, även fast vi hade hunnit med det planet vi skulle åkt med från början. vi kom allafall hem levande, och det är väl huvudsaken antar jag. det var skönt att komma hem, men nu skulle jag vilja åka iväg igen.

i fredags firades hanna och johanna.
vi började med käk hemmos johanna, sen lite lips och lite dans,
och sen blev det utgång.
riktigt lyckad kväll, och jag är helt överlycklig över att bästa johanna kan följa med mig ut framöver.
resten av helgen blev lugn.

igår var det praktik igen, nästan så att jag saknat det.
kort promenad på kvällen sen.

idag har jag varit på praktiken,
sen gick jag och sola, sen och köpte en påse godis som jag har legat hemma och tröstätit,
det hjälpte inte.
har bestämt att jag får deppa klart denhär kvällen,
och imorn ska jag rycka upp mig igen, gå vidare.
har haft ett låååååååångt snack med claudia, vilket hjälpte otroligt mycket.
på torsdag ska jag träna också,
box blir det, med sofie, som jag förövrigt har saknat.

nu tänker jag lägga upp så många bilder jag orkar,
från abu dhabi mest.
vissa intressanta, andra mindre intressanta.



   

  

   

   
   (fatta hur hög dendär flaggstången är)

   

 
ja det är riktiga hajar, och dom simmade rakt över oss. dock i ett akvarium, men gissa om jag var rädd.

  


   '
 
emirates palace, ett hotell, helt sinnes.



i dubai, världens högsta byggnad.


sen var det dags att åka hem,
och vi spenderade sista kvällen tillsammans med min Ben&Jerry's.

 


 hos johanna

















nu får det va nog, jag måste duscha.
kiss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback