torsdag

jag är sjuuuuuuk,
jag som ska till stockholm imorn.
låg hemma hela dagen idag,
kände att jag behövde ta det lugnt och dricka te så kanske ja mår bättre imorn.
min malin kom på besök en stund,
sen gick vi och åt pizza.
när hon skulle och sola så gick jag hem,
sen ville sahra att jag skulle följa med ut och gå, så jag gjorde det.
är alltid så glad efter en promenad med sahra.

nu sitter jag här och nyser,
funderar på att göra mig en kopp te till.
pratade nyss med carro i telefon,
planerade lite inför imorn.
jag är rädd att jag ska glömma nåt,
typ biljetterna.. eller mitt bankomatkort.
jag få rhelt enkelt göra en lista,
och pricka av allt precis innan jag går.
jag är riktigt taggad,
och jag tror vi kommer ha så jävla kul!
nu måste jag springa och snyta mig,
sen kommer lite bilder sen i fredags.
vi öste, och bilderna bjuds på. allafall för stunden,
kanske åker bort en och annan senare.































Kommentarer
Postat av: Anonym

AE JA BJÖD JU INTE PÅ DENDÄR IALLAFALL !!! :O

Postat av: ssara

jaaaaaaaaaaaaaaaa, eller hur :D då ska vi parta rö josse!



fan vilken snygg jeansväst! vart ifrån? :D

2009-01-24 @ 13:35:56
URL: http://sssara.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback