fredag

Vaknade av att Sahra ringde vid 11, och 10 minuter senare ringde det på dörren. Jisses vad jag har saknat dig. Satt i 50 minuter o försökte få ur alla tovor och allt vax ur hennes hår, hon hade precis tagit ut sina extensions. Sen gick hon, och en timme senare var hon tillbaks, och då blev det ytterligare en timmes kammande, o vi blev inte ens klara. Hon var tvungen att ta tåget tillbaks till stockholm. Men om ca 2 veckor kommer jag dit, och då ska vi spendera många fler timmar tillsammans! Förhoppningsvis utan tovor i håret, jag fick kramp i armarna.

Ikväll ska jag hänga med sis, blir kanske ett glas vin på manesa eller bara mys hemma. Jag hoppas på det förstnämnda, men hon verkar inte va lika sugen som jag.


På tal om annat är jag KÄR i denhär låten. Tröttnar aldrig.



Nu kom sis, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback