Comeback!

Dethär håller inte. Jag bloggar igen. För min egen skull. Jag vill fortfarande göra en annan, lämna det jag skrivit här bakom mig. Men detdär med att komma på namn var ju förjävla svårt.

Det har hänt en del. Allt tänker jag inte dela med mig av. Och det jag tänker dela med mig av vet dom flesta redan.
Michael Jackson har dött. Hallå, Michael Jackson?! Inte helt okej. Fan så mycket bra musik han gjort. 
Johanna är hemma från Serbien, ni visste väl inte ens att hon åkt. Så nu är allt som vanligt igen, jag har min bästa vän. Älskar dig sis!
Vi har fått vovven, och om inte sladdjäveln till mobilen va borta skulle jag lägga upp en bild på han. Världens sötaste. Kissar överallt, och biter oss i håret och i näsan, då är det meningen att vi ska skälla på han, men hur skäller man på nån med dom ögonen? Jag får dåligt samvete direkt efter o går tillbaks o ber om ursäkt. Inte heller helt okej, jag måste skärpa mig.
Jag mår typ asbra, och det känns så jävla skönt. Jag är lycklig. Dock har jag blivit kallad bitter 64826948 gånger senaste dagarna. Men jag är inte bitter, inte ens lite. Klart det finns saker jag vill ha i livet, som skulle göra mig ännu lyckligare. Men man kan väl inte få allt, och jag är mer än nöjd som det är nu. Living the dream så att säga. Jag trivs i sånnahär perioder, hoppas det varar länge.

Och nu har jag bestämt mig, fan vad jag har bestämt mig. Och denhär gången ska jag lyckas.

Jag jobbar o sliter för fullt, ska till läkarn o kolla fall knät mår som det ska. Känns inte så.

Nu väntar sängen,
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback