nattbloggar

Jag är sjuuuuuuuukt trött i hela kroppen. Bara ögonen som inte vill sova. Kom hem från jobbet för en stund sen, en timme övertid. Sjukt mycket att göra, men man känner sig duktig när man är klar. Ronnie o Kenta har gått på semster, 4 veckor. Jag kommer sakna er, hoppas det spöregnar och ni har skittråkigt. Nej, förlåt. Hoppas ni får en bra semester.
Jag då, jag har ingen semester alls. När jag slutar jobba börjar skolan igen. Kul. Men jag är inte bitter.

Igår på jobbet satt jag, Peter o Sofia o prata om pinsamma saker som hänt på krogen. Jag hade typ 10 saker o berätta, och inga små saker heller. Det värsta Peter gjort var att han rökt en cigg åt fel håll. Sofia hade typ ingenting heller. Hur pinsam är inte jag? Kul att man kan glädja andra allafall.


Imorn ska jag träffa Sahra! Äntligen. Blir bara en snabbis dock, men så värt. Fyfan va ja ska ösa på dig med saker, jag har så mycket att få ur mig. Saker som bara du vet om, som jag bara kan prata med dig om. Jävlar va skönt det ska bli att lätta på samvetet. Hoppas du har massor att berätta för mig med!

Ser fram emot helgen, lördagen blir nog bra.

Nu ska jag göra ett försök att sova! tja

I always say how I don't need you
But it's always gonna come right back to this

Kommentarer
Postat av: sahra

haha vi är nog ganska pinsamma ..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback