Onsdag

Stockholm var helt underbart. Det var så skönt att komma bort ett tag, att inte känna en enda människa och kunna vara hur crazy vi ville utan att någon hade några andra förväntningar på oss. Det var inte utgångarna eller shoppingen som var roligast, det var tiden jag spenderade tillsammans med mina bästa vänner. Vi hade så jävla kul, kunde inte haft det bättre. Och Sahra tar så mycket ansvar, sköter allt så bra. Du är så duktig, jag är stolt över dig. Jag är stolt över dom båda, för dom är så himla bra människor. Jag är stolt över att ha er som vänner. Ni är bäst, jag älskar er.

Jag och Johanna har samlat nya krafter och fått lite bättre inställning vad gäller norrköping. Ska sluta tänka så mycket på vad vi gör, folk kan få säga vad dom vill, vi ska inte bry oss, vi ska bara vara oss själva. Jag tror man mår mycket bättre då. Vi har bara varit borta en helg, men ibland är det allt som behövs. Det räckte allafall för mig.

Idag vet jag inte vad jag ska göra, fortfarande sjukskriven. Sugen på att träffa sis men hon ligger hemma och är sjuk stackarn, så jag får nog hitta på något annat.

Jag har färgat håret också, vi gjorde det i lördags hemma hos Sahra. Jag känner mig inte som mig själv utan brunt hår, så nu känns det bra igen. Jätteskönt.

Mina älskade skor har kommit hem nu också, om bara knät kunde läka så jag kan ha på mig dom, tack.

Lite bilder från helgen:















Lite shopping:








Jag älskar domhär! Jag är kär.



Om ni lägger märke till dom röda prickarna och undrar vad det är så kan jag säga att det är några av alla miljoner myggbett jag fick i stockholm.

Nu ska jag ta en dusch, och sen får vi se vart dagen tar mig. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback