söndag

Idag har jag städat som en tok, hela mitt rum. Ni vet allt man kan städa, rensa bland sminket, städa i garderoberna, putsa speglarna, bytte sängkläder, damsuga soffan, moppa golven, slängde skor (ångest), damma överallt och slängde massa annat onödigt skit. Ja , ni hajjar. Jag storstädade mitt rum för första gången på riktigt länge, och det är så jävla skönt! Duktig du har varit nu Josefin, du kan va nöjd. Tack.
Alltså, jag är glad, pappa är glad, lille Zackarias är glad för nu får han springa runt även i mitt rum när det inte ligger massa saker på golven. Kanske, om han inte kissar. Skitbra, alla är glada.

Nu har jag precis kommit hem, har varit med Johanna, som förövrigt har blivit blond igen. Vi tänkte först gå och käka på fräcka, men eftersom det stängde 22.00 så börja vi vandra vidare genom stan för o hitta nåt som va öppet, det enda vi hitta va donken så vi slog oss ner där. Prata MASSOR, saker och ting känns mycket bättre när man delat med sig av det. Vi kom också fram till att vi ska åka till stockholm på fredag, shoppa och självklart träffa Sahra, sen blir det utgång nånstans på stureplan! Stannar antingen till lördag eller söndag, beror på om jag ska jobba på söndag. Fan va kul det ska bli. Skitbra, vi är glada.

Och bara för att vi är så glada ikväll, så bjuder jag på lite söta bilder. Ganska gamla, utan smink och, ja. Ni får skratta, det gör jag.








Bli inte arg Sahra.




Whats up with my hand?







Yes, vi 3 i stockholm, kan inte bli annat än bra. Jag längtar.

Nu ska jag sova, måste va pigg på jobbet imorn! PUSS





Kommentarer
Postat av: sahra

hahahaha absolut snyggaste bilderna! Älskar creepy-handen!



Men fan vad kul det blir att ni kommer! hihhi



Din blogg är föröövrigt den enda jag kommenterar tyo hah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback